Energiaa tästä ihan läheltä

Ajankohtaista

Tampereen Sähkölaitos

Yllättikö poikkeustilanne taloudellisesti?

Poikkeustilanne hankaloittaa arjen pyöritystä ja voi aiheuttaa taloudellisia vaikeuksia. Jos sinulla on kysymyksiä laskuusi liittyen tai haluat sopia maksujärjestelyistä, ota yhteys asiakaspalveluumme. Meillä on mahdollisuus sopia poikkeustilanteessa joustavista maksujärjestelyistä niin eräpäivän kuin maksusuunnitelmankin osalta.

Haluamme omalta osaltamme auttaa koronavirusepidemian vuoksi vaikeassa tilanteessa olevia asiakkaitamme, joten vastuullisena toimijana olemme päättäneet, että nyt poikkeustilanteessa asiakas voi halutessaan siirtää eräpäivää 30 päivää ilman erillisiä kuluja tai viivästyskorkoa.

Palvelemme asiakkaita netissä ja puhelimitse

Palvelemme asiakkaita puhelimitse ja verkossa normaalisti. Puhelimesta meidät tavoittaa arkisin kello 8-16:

  • Sähkön myyntisopimukset ja laskutus: puhelin 020 630 3000 (pvm/mpm)
  • Sähkön siirtosopimukset ja laskutus: puhelin 020 630 3610 (pvm/mpm)

Yhteydenotto käy kätevästi myös nettilomakkeella tai sähköpostilla:

Tampereen Sähkölaitos on huoltovarmuuskriittinen toimija, ja siksi suhtaudumme koronavirustilanteeseen erittäin vakavasti. Meiltä edellytetään, että turvaamme poikkeusoloissakin sähkön ja lämmön tuotannon ja jakelun. Varmistamme, että ne toimivat luotettavasti ja häiriöttömästi ympäri vuorokauden.

  • Sähkön, kaukolämmön, jäähdytyksen ja maakaasun jakeluun liittyvät vioista voi ilmoittaa maksuttomaan puhelinnumeroomme 0800 90171 (24 h/vrk)

Muita uutisiamme

Julkaistu: 16.04.2020